MIJN CVO

Veelgestelde vragen

  1. Als ik bij registreren mijn rijksregisternummer invul gebeurt er niets...
  2. Als ik bij registreren mijn rijksregisternummer invul krijg ik de melding dat het niet is gekend.
  3. Ik vulde mijn rijksregisternummer in en kreeg geen e-mail met mijn wachtwoord.
  4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
  5. Ik kan niet aanmelden met het verkregen wachtwoord.
  6. De gegevens op mijn profiel kloppen niet.
  7. Ik kan mijn attest niet openen.





1. Als ik bij registreren mijn rijksregisternummer invul gebeurt er niets...
Bij eerste (éénmalige) registratie moet je op de pagina registreren je rijkregisternummer invullen en op de knop registreer drukken.
Klik slechts éénmaal op deze knop en heb dan even geduld. Je zal een e-mailontvangen met een voorlopig wachtwoord.



2. Als ik bij registreren mijn rijksregisternummer invul krijg ik de melding dat het niet is gekend.
Om gebruik te kunnen maken van 'MIJN CVO' moet je rijksregisternummer bij ons secretariaat gekend zijn. Als je deze melding krijgt ga je best even langs op ons secretariaat om je rijksregisternummer door te geven.
Van zodra dit in orde is kan je opnieuw proberen om te registeren.



3. Ik vulde mijn rijksregisternummer in en kreeg geen e-mail met mijn wachtwoord.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer in eerste instantie of je rijksregisternummer wel correct is. Vervolgens controleer je je ongewenste post (SPAM) om te kijken of het mailtje daar niet is tussen geraakt.
Misschien is je e-mailadres wel niet gekend - of foutief gekend - bij ons en moet je het doorgeven aan het secretariaat.
Na het wijzigen van je e-mailadres kan je opnieuw proberen te registreren. Is er geen fout in je e-mailadres, probeer zeker ook nog eens opnieuw te registeren.



4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Klik op wachtwoord vergeten. Hier moet je je gekende e-mailadres opgeven en vervolgens krijg je je wachtwoord toegestuurd.



5. Ik kan niet aanmelden met het verkregen wachtwoord.
Probeer je opnieuw te registeren of vraag je wachtwoord op via de pagina wachtwoord vergeten.



6. De gegevens op mijn profiel kloppen niet.
Ontbrekende gegevens en/of fouten kan je best doorgegeven aan het secretariaat. Daar zullen je gegevens worden aangepast. Je kan daartoe gerust ook een mailtje sturen naar info@cvoroeselare.be met als onderwerp 'aanpassing profiel'.
PS: Het kan een week duren vooraleer je de aanpassingen ook op de website ziet.



7. Ik kan mijn attest niet openen.
Voor het openen van je attest is Adobe Acrobat Reader vereist. Deze software is geheel gratis en wordt door vele websites gebruikt voor het verstrekken van o.a. folders. Je kan dit programma hier downloaden.
PS: Na het downloaden moet je het programma installeren op je computer en vervolgens best de PC eens opnieuw opstarten.



 

 

 

 



Geen oplossing gevonden?

  • Voor alle vragen omtrent
    "mijn CVO" kan je contact opnemen met het secretariaat
    op campus VMS.

    Telefonisch: 051 26 11 94
    Via mail: info@cvoroeselare.be
    of door langs te gaan

Wachtwoord vergeten?